Γιάννης Παναγιώτου fade out 19:00 ΙΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ (αναλυτικά) Νίκος Κανελλάκης As Above So Below 20:00 ΙΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ (αναλυτικά)
Εργα συνθετών της CIME (Διεθνής Συνομοσπονδία Ηλεκτροακουστικής Μουσικής) 20:00 ΙΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ (αναλυτικά) Εργα για ΒΙΝΤΕΟ και Ηλεκτροακουστική μουσικής επένδυση Ζωντανη Ηλεκτροακουστική και Διαδραστική Μουσική Γιάννης Ζάννος Dancing Through Phantasmata (for motion sensor system performer and SuperCollider)
Dawn (2018) 7’ Βαγγέλης Πανδής Περνώντας τις Πύλες (2015) 8’ Θανάσης Επιτήδειος Amergin's Invocation Andy Dhima Amergin is a bard, druid and judge for the Milesians in the Irish Mythological Cycle.The Milesians had to win the island by engaging in battle with the three kings, their druids and warriors. Amergin acted as an impartial judge for the parties, setting the rules of engagement. The Milesians agreed to leave the island and retreat a short distance back into the ocean beyond the ninth wave, a magical boundary. Upon a signal, they moved toward the beach, but the druids of the Tuatha Dé Danann raised a magical storm to keep them from reaching land. However, Amergin sang an invocation calling upon the spirit of Ireland that has come to be known as The Song of Amergin, and he was able to part the storm and bring the ship safely to land.
METAMORFOSIS (2018) 8 Παντελής Ασήκογλου As Above So Below (2018) 11:20’ - Νίκος Κανελλάκης σελ. 268, Ομόνοια (2018)- Φίλιππος Θεοχαρίδης 10’ ‘Ιριδες 11’ (2017) Άκης Πασούλας - a glimpse of heaven 6’ (2018) Βασίλης Ρούπας Νικόλας Βαλσαμάκης - Κουρταλιώτης (2018) bend (2018) - Piotr BEDNARCZYK "sy_nap_sis" for saxophone, electronics and video (2018) - Nikolai Popov • S_S_S” for acoustic and electronic sounds and video (2018) - Igor Kefalidis Video by Andrew Quinn
• Προγραμματική σημείωση: Βασισμένο σε ηχογραφήσεις του κέντρου της Αθήνας (Πατησίων και Ομόνοια), που έκανα στα πλαίσια του προγράμματος “Το Ηχοτοποίο στο Οποίο Ζούμε”. Αποφεύγοντας να διαταράξω τη ροή των συμβάντων που είχαν καταγραφεί, εντόπισα μουσικά μοτίβα και χρησιμοποίησα διάφορες τεχνικές για να απομονώσω τονικά ή θορυβώδη μέρη του ηχητικού φάσματος. Έτσι οδηγήθηκα σε μια νέα ηχητική ροή, ένα μουσικό απόσταγμα από τον θόρυβο της πόλης. ΕΣΥ, Τα Στοιχεια 7’ (2018) Κατερίνα Τζεδάκη • Προγραμματική σημείωση: Το έργο Rhino (2017) στην αρχική του εκδοχή είναι γραμμένο για Βαρύτονο Σαξόφωνο και ηλεκτρονικά ενώ η πρεμιέρα του δόθηκε από τον σαξοφωνίστα Pedro Bittencourt. Στην παρούσα εκδοχή το έργο παρουσιάζεται με το μέρος του σαξοφώνου ηχογραφημένο. Σε ολόκληρο το κομμάτι χρησιμοποίησα ένα ειδικό συνθετικό καλάμι που ανέπτυξα τα τελευταία χρόνια πρώτα για κλαρίνο και σε αυτό το κομμάτι για Βαρύτονο σαξόφωνο. Αυτό το καλάμι μου επιτρέπει να προχωρήσω πέρα από τον κλασσικό ήχο του σαξόφωνου και να δημιουργήσω νέους ήχους. Το ακουστικό μοντέλο ενός ρινόκερου ανα-συνθετημένο από το σαξόφωνο χρησιμοποιείται στο τελευταίο μέρος του κομματιού. Moments of Liberty III: Standing Without (2018) - Δημήτρης Σάββα 14’ • Προγραμματική σημείωση: “ From nowhere to somewhere...” Maria (2018) - Απόστολος Λουφόπουλος 12’ Μουσική μίξη από το soundtrack του θεατρικό έργου "Θυμάμαι τη Μαρία", αφιερωμένο στη Μαρία Κάλλας, σε σκηνοθεσία Βαρβάρας Δούκα. Το θεατρικό έργο, βασισμένο στο ομώνυμο κείμενο του Μένη Κουμανταρέα, πραγματεύεται την αναβίωση ιστοριών, μέσα από τις διηγήσεις δύο προσώπων (Ζαχαρίας Ρόχας, Ναταλία Καποδίστρια) που γνώριζαν τη Μαρία. O Απόστολος Λουφόπουλος σπούδασε στο Ιόνιο Πανεπιστήµιο και στο πανεπιστήµιο CITY (Λονδίνο). Η µουσική του έχει εκτελεστεί παγκοσµίως σε γνωστές διοργανώσεις και έχει αποσπάσει 17 διεθνείς διακρίσεις σε διαγωνισµούς σύνθεσης, όπως Ars Electronica (Αυστρία) Bourges (Γαλλία), Noroit-Leonce Petitot (Γαλλία), Metamorphoses (Βέλγιο), SCRIME (Γαλλία), Space of Sound (Βέλγιο), Franco Evangelisti (Ιταλία), Musica Nova (Τσεχία), Δ. Δραγατάκης (Ελλάδα). Επιπλέον, τα έργα του έχουν συμπεριληφθεί σε σημαντικές εκθέσεις ως εγκαταστάσεις η/και σε συνδυασμό με εικαστικά μέσα και ζωντανή ερμηνεία (ΕΜΣΤ - Θεωρήματα, HELEXPO - ArteCityA, Τεχνόπολη - Athens Science Festival, Σχολή Καλών Τεχνών -Platforms Project κ.α.). Η δισκογράφηση των έργων του περιλαµβάνει συλλογές από την INA-GRM, Μusiques & Recherches, Ιόνιο Πανεπιστήµιο, CyberArts, Touch Records, και µια προσωπική ηλεκτρονική έκδοση (CD-baby). Παρτιτούρες έργων του έχουν εκδοθεί από την S. Zerboni (Milano) και την Just Flutes (London). Σε ερευνητικό επίπεδο, έχει συµµετάσχει σε προγράµµατα με διατριβές και δημοσιεύσεις για τον ήχο και περιβάλλον (Πυθαγόρας, οπτικοακουστική οικολογία), και έχει διατελέσει µέλος επιτροπών φεστιβάλ και συνεδρίων (ICMC, SMC, Ηµέρες Ηλεκτροακουστικής Μουσικής, συνέδριο Ακουστικής Οικολογίας, Φεστιβάλ Οπτικοακουστικών Τεχνών κ.α.). Είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Ιόνιο Πανεπιστήµιο, τµήµα Τεχνών Ήχου και Εικόνας από το 2014. Έχει διδάξει στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων (2006-2014), και στο ΤΕΙ Ηπείρου (2005). Είναι ιδρυτικό µέλος του ΕΣΣΗΜ (στη θέση του αντιπροέδρου για το 2018) και της Ελληνικής Εταιρείας Ακουστικής Οικολογίας. https://www.youtube.com/channel/UCU5Pfg1dOiOnz6hSVfs918g Shacsh (2018) Βίντεο - Ήχος: Νίκος Μακρής 10:00’ The secret of cactus (2018) Βίντεο: Παντελής Παραδείσης, Μουσική: Ρεζάρτα Κρούγια 10:00’ Pollock’s Dreams(2018) Κωνσταντίνος Καραθανάσης 10:00’
Brainrinth - Βίντεο: Νικόλαος Κόκαλης, Στέφανος Παπαδάς • Προγραμματική σημείωση: Η πολυκάναλη βίντεο–εγκατάσταση BRAINRINTH επιχειρεί μια ανάγνωση των λειτουργιών του εγκεφάλου που σχετίζονται με τη μνήμη, μέσα από διεπιστημονικές προσεγγίσεις που αφορούν στην τέχνη, την ιατρική και την τεχνολογία. Αυτή η ποιητική χαρτογράφηση ενός ανθρώπινου εγκέφαλου αντλεί υλικό από προσωπικά βιώματα με αφορμή ένα σώμα σε κρίση. Ταυτόχρονα αναρωτάται: Λόγω του σοκ ενός τραύματος, η κατανόηση της λειτουργίας του σώματος, αλλά και της ίδιας της φύσης- πάνω στην οποία εναγωνίως προσπαθούμε να επιβληθούμε- μοιάζει απεγνωσμένη και αγχωτική. Αν λοιπόν, σταθούμε απέναντι στη φύση κρατώντας την απόσταση μιας αισθητικής ουδετερότητας, μήπως αυτό την κάνει να μοιάζει λιγότερο τρομακτική ; Η Ηχητική σύνθεση προσπαθεί να διαβάσει φωναχτά την εικόνα προσπαθώντας να μη γίνει φανερή η προφορά της. Επίσης, στη μορφή που παρουσιάζεται στη σημερινή συναυλία είναι μια δοκιμή (a-version). ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΗΣ
ΑΝΤΡΕΑΣ ΜΝΙΕΣΤΡΗΣ Ζεί και εργάζεται στην Κερκυρα
Ανδρέας Μονόπωλης - MoCM Live Electronics Το MoCM είναι ένα ‘’εργαστήριο’’ δημιουργίας πρωτότυπων (DIY) ηλεκτρονικών – χειροποίητων κατασκευών, που αρχικά δημιουργήθηκε από ανάγκη για καλλιτεχνική έκφραση και εξελίχθηκε ως μια παράπλευρη δραστηριότητα του Α. Μονόπωλη. Στο live, έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε έναν ελεύθερο αυτοσχεδιασμό – «Lo-fi sound storming» από την χρήση μερικών μηχανημάτων MoCM.
Γιάννης Ζάννος - "Dancing Through Phantasmata" Το έργο αποτελεί ενδιάμεσο σταθμό και πείραμα σε ένα υπό εξέλιξη έργο που έχει ως στόχο να συνδέσει χορευτές που χορεύουν συγχρόνως σε διαφορετικά μερη του κόσμου μέσω δεδομένων. Στο έργο θα χρησιμοποιηθούν ως όργανο μουσικής εκτέλεσης με χειρονομίες 2 αισθητήρες κίνησης - ένας στο κάθε χέρι. Ο κάθε αισθητήρας μετρα 3 φυσικά μεγέθη σε 3 διαστάσεις, δίνοντας συνολικά στα δύο χέρια 18 παραμέτρους ελέγχου. Με αυτούς ελέγχονται διαδικασίες σύνθεσης ήχου βασιζόμενες σε κοκκώδη σύνθεση, wavefolding (μια μέθοδος του Don Buchla) και άλλα είδη. Ο τίτλος είναι εμπνευσμένος από ένα χωρίο του Θεωρητικού Συγγράματος για τον Χορό του Domenico da Piacenza "Dela arte di ballare et danzare" (1460): |
||||||
|