banner
Εισαγωγή here Πρόγραμμα Συντελεστές Πρόσβαση Επικοινωνία φωτογραφιες

line
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 - 12 - 2018                                  
[ προγραμμα  δοκιμων]line
18:00
ΙΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ down(αναλυτικά)

Γιάννης Παναγιώτου               fade out
Βαγγέλης Πανδής                  Dawn 
Αντι Δήμα                                  Amergin Invocation
Θανάσης Επιτήδειος               Περνώντας τις Πύλες
Παντελής Ασήκογλου             Metamorfosis
Παναγιώτης Τσαγκαρούλης     Nitya

19:00 ΙΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ down (αναλυτικά)
line

Νίκος Κανελλάκης              As Above So Below
Φίλιππος Θεοχαρίδης          σελ. 268, Ομόνοια
Θάνος Πολυμενέας             Timescape
Άκης Πασούλας                  ‘Ιριδες
Βασίλης Ρούπας                  a glimpse of heaven
Δημήτρης Βουδούρης         NPFAI

20:00 ΙΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ down(αναλυτικά)
line

Νικόλας Βαλσαμάκης           Κουρταλιώτης

 

line
ΣΑΒΒΑΤΟ 8 - 12 - 2018
                                 [ προγραμμα  δοκιμων]

line
18:00
ΙΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ down (αναλυτικά)

Εργα συνθετών της CIME (Διεθνής Συνομοσπονδία Ηλεκτροακουστικής Μουσικής)

Piotr Bednarczyk              bend PSeME  (Πολωνία)
Tonalli E. Nakamura          Raw Maze     [Video] CMMAS (Μεξικό)
Nikolai Popov                   sy_nap_sis    [Video: Andrew Quinn] CEAMMC (Ρωσία)
Igor Kefalidis                   S_S_S          [Video: Andrew Quinn] CEAMMC (Ρωσία)

 
19:00 ΙΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ
down(αναλυτικά)
line


Στέλιος Γιαννουλάκης              Athens Noise Orchestra
Κατερίνα Τζεδάκη                   ΕΣΥ, Τα Στοιχεια
Παναγιώτης Κόκορας              Rhino
Δημήτρης Σάββα                   Moments of Liberty III: Standing Without
Απόστολος Λουφόπουλος      Maria

20:00 ΙΟΝΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑ down(αναλυτικά)
line

Εργα για ΒΙΝΤΕΟ και Ηλεκτροακουστική μουσικής επένδυση

Νίκος Μακρής                        Shacsh [Video]
Ρεζάρτα Κρούγια                   The secret of cactus [Video: Παντελής Παραδείσης]
Κωνσταντίνος Καραθανάσης   Pollock’s Dreams [Video: George Holmes]
Αντρέας Μνιέστρης                BRAIN_RINTH [Video: Νικόλαος Κόκαλης, Στέφανος Παπαδάς]


line
 
σάββατο 21:30 ΠΟΛΥΤΕΧΝΟ
      down(αναλυτικά)
line

Ζωντανη Ηλεκτροακουστική και Διαδραστική Μουσική
Ανδρέας Μονόπωλης - MoCM (Live Electronics)
Νίκος Μακρής (Realtime Improvised Electronic music)
jam

         
line
 
κυριακή 21:30 ΠΟΛΥΤΕΧΝΟ         down(αναλυτικά) 

line

Γιάννης Ζάννος   Dancing Through Phantasmata (for motion sensor system performer and SuperCollider)
Θάνος Πολυμενέας - Ανδρέας Μνιέστρης - Μάνθος Κάρρας (Κοντραμπάσο - Σαξόφωνο - Τurntable- Live Electronics)
    jam

line
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ










line


line

line


Συναυλία Παρασκευή 18:00
up


            fade out                                13’’ Γιάννης Παναγιώτου
• Προγραμματική σημείωση: "Fade Out" is a theatrical installation by John Panagiotou. This piece of art, works as an 8 channel installation of a radio play and gives a new perspective on it. The actor’s words work as a musical material for the composition of music. Angle triangles with hand and knee imprints on them, a piano, a door and many other objects placed in the middle of the room, reference to the remainings of an in-progress or finished play with actors that never appear. Both the sound and the visual part of this installation, make an immersive situation and the audience can walk around and shape its experience from its perspective. The project discusses issues of immersion, narration, repetition, and perception. Do we leave something behind just because we fall even if it is unfinished?
• Βιογραφικό συνθέτη: Ο Γιάννης Παναγιώτου είναι καλλιτέχνης και μουσικός. Είναι συνθέτης σύγχρονης μουσικής (ηλεκτρονικής και οργανικής), δημιουργός εγκαταστάσεων και διαθεματικών παραστάσεων. Εργα του έχουν ερμηνευτεί από το Red Note Ensemble, Edinburgh Quartet, Edinburgh Film Music Orchestra, St. Andrews New Music Ensemble, Decoda, The New What Now, Portativ Ensemble και έχουν επιλεγεί να παρουσιαστούν στο Dialogues Festival, PLUG Festival 2018, Bridge Week 2018,  RCS Sonic Nights 1 & 3 και στο 10ο & 11ο Φεστιβάλ Οπτικοακουστικών Τεχνών. Είναι διδακτορικός ερευνητής στo αντικείμενο της Σύνθεση με Διαθεματικές Τεχνικές στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου με επιβλέποντες καθηγητές τους Yati Durant, Martin Parker και Kevin Dagg. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο Royal Conservatoire of Scotland, σπουδάζοντας Σύνθεση με τους David Fennessy και Oliver Searle και Τέχνες του Ήχου & Διαδραστικά Συστήματα Σύνθεσης με τον Alistair McDonalnd. Τέλος, σπούδασε Σύνθεση για Θέατρο, Κινηματογράφο & Παραστατικές Τέχνες και Βυζαντινή Μουσικολογία στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο με τους Δήμητρα Τρυπάνη, Βασίλη Κίτσο και Δημήτρη Γιαννέλο.

            Dawn (2018)                    7’ Βαγγέλης Πανδής
• Βιογραφικό συνθέτη: φοιτητής του τμήματος τεχνών ήχου και εικόνας . έχει συμμετάσχει με συνθέσεις σε συναυλίες ηλεκτροακουστικής  στα πλαίσια του φεστιβάλ του τμήματος το 2017 και το 2018 .

            Περνώντας τις Πύλες (2015) 8’            Θανάσης Επιτήδειος
• Προγραμματική σημείωση:Το "Περνώντας τις Πύλες" είναι ένα φαντασιακό ηχοτοπίο που περιγράφει το ταξίδι της ψυχής στον κάτω κόσμο. Είναι εμπνευσμένο από την αρχαία ελληνική μυθολογία, περιγράφοντας το πέρασμα της ψυχής απο τον Αχέροντα  ποταμό, με προορισμό το βασίλειο του Αδη.
• Βιογραφικό συνθέτη: Ο Θανάσης Επιτήδειος ασχολείται με την ηλεκτροακουστική μουσική, την ηχητική επένδυση εικόνας και την καλλιτεχνική επεξεργασία με πολυμέσα. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Έχει συμμετάσχει στη διοργάνωση πανελληνίων συμποσίων (Ημέρες ηλεκτροακουστικής μουσικής 2007-2012). Από το 2009 και έκτοτε είναι ενεργό μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Συνθετών Ηλεκτροακουστικής Μουσικής (ΕΣΣΗΜ) και   έργα του εκτελούνται στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Amergin's Invocation Andy Dhima
Voice over : Cara Brophy-Browne Sinead Scully
Tim Leech-Cleary Tara Louise Morrison

Amergin is a bard, druid and judge for the Milesians in the Irish Mythological Cycle.The Milesians had to win the island by engaging in battle with the three kings, their druids and warriors. Amergin acted as an impartial judge for the parties, setting the rules of engagement. The Milesians agreed to leave the island and retreat a short distance back into the ocean beyond the ninth wave, a magical boundary. Upon a signal, they moved toward the beach, but the druids of the Tuatha Dé Danann raised a magical storm to keep them from reaching land. However, Amergin sang an invocation calling upon the spirit of Ireland that has come to be known as The Song of Amergin, and he was able to part the storm and bring the ship safely to land.
Composer , Sound Designer & engineer ,Video artist Member of HELMCA from (Hellenic Electroacoustic Music Composers Association). Το UMBRA Project είναι μια πλατφόρμα συνεργασίας, που δημιουργήθηκε από τον Αντυ Δήμα το 2011 για να δοκιμάσω μια νέα γλώσσα έκφρασης που συνδιαμορφώνεται κάθε φορά με την ενέργεια, το όραμα και την παρουσία της κάθε διαφορετικής ματιάς. Σε αυτή συμπράττουν τόσο μουσικοί όσο και καλλιτέχνες.από διαφορετικά backgrounds Με ενδιαφέρει η σχέση του ήχου, της εικόνας και της σωματικής έκφρασης Το Umbra Project εστιάζει σε συνθέσεις stereo tracks και live αυτοσχεδιασμούς με διάφορα μουσικά όργανα , φωνητικά, video art , performance & χορό

 

                   METAMORFOSIS (2018)        8 Παντελής Ασήκογλου
            Nitya (2017)               10’    Παναγιώτης Τσαγκαρούλης  
• Προγραμματική σημείωση: Κάθε πολιτισμός διαθέτει κοσμογονικούς μύθους, οι οποίοι αντανακλούν, όχι μόνο την αντίληψη τους για τον κόσμο και το νόημά του, αλλά υποδεικνύουν και τις βασικές προτεραιότητές του.
Το έργο βασίζεται σε αυτήν την ιδέα της κοσμολογίας, με αναφορά στην αρχαιότητα και συγκεκριμένα στην ινδική και αρχαία ελληνική μυθολογία και φιλοσοφία. Πρόκειται για την καλλιτεχνική δημιουργία ενός έργου τριών ηχητικών μερών, ως μέρη μιας σύνθεσης ηλεκτροακουστικής μουσικής. Κάθε μέρος αφορά σε κάποιο μυθολογικό στοιχείο ή κάποια φιλοσοφική ιδέα και μπορεί να αποτελείται από μικρότερα μέρη, επεισόδια.
• Βιογραφικό συνθέτη: Ο Παναγιώτης γεννήθηκε στη Σπάρτη και είναι απόφοιτος του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας. Ασχολείται με το sound design για κινηματογραφικές ή διαφημιστικές παραγωγές και τη σύνθεση  Ηλεκτροακουστικής Μουσικής, συμμετέχοντας καλλιτεχνικά ή εθελοντικά στις Μέρες Ηλεκτροακουστικής Μουσικής του Ε.Σ.Σ.Η.Μ. (2015-2018) και στα ετήσια Φεστιβάλ Οπτικοακουστικών Τεχνών του Ιονίου Πανεπιστημίου (2013 - 2018).

  
line
       

  
Συναυλία Παρασκευή 19:00
up

         As Above So Below (2018) 11:20’   - Νίκος Κανελλάκης
• Προγραμματικό σημειωμα: An attempt to capture two imaginary worlds. The good and the evil.
• Βιογραφικό συνθέτη: Ο Νίκος Κανελάκης κατάγεται απο τη Θεσσαλονίκη. Απο το 2013 έως και σήμερα σπουδάζει στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου με αντικείμενο τη Σύνθεση Ηλεκτροακουστικής μουσικής. Παράλληλα ασχολείται με τα ψηφιακά μέσα, το ραδιόφωνο αλλά και τη σύνθεση ηχοτοπίων.

          σελ. 268, Ομόνοια (2018)- Φίλιππος Θεοχαρίδης 10’  
• Προγραμματική σημείωση: Το έργο είναι μια μουμιοποιημένη (σταθερού μέσου) εκδοχή ενός διαδραστικού έργου, η οποία δημιουργήθηκε με ηχογραφήσεις από - και για - το ερευνητικό πρόγραμμα «Το ηχοτοπίο στο οποίο ζούμε».
• Βιογραφικό συνθέτη: Σπούδασε Ηλεκτρονική Μουσική και Ηλεκτρονικά (BSc) (Keele, UK) και Τεχνολογία Μουσικής (MA) (Newcastle-Upon-Tyne, UK) και ολοκληρώνει τη διδακτορική του διατριβή στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Έχει διδάξει Ηλεκτρονική Μουσική, Ηχοληψία και Διάδραση Ανθρώπου Μηχανής στη Μουσική  στα Πανεπιστήμια Μακεδονίας και Ιόνιο καθώς και στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων. Ως μηχανικός ήχου στη δισκογραφία και τον ζωντανό ήχο, έχει επίσης διατελέσει τεχνικός υπεύθυνος σε πολυάριθμες συναυλίες ηλεκτροακουστικής μουσικής με πολυκαναλικά συστήματα ηχητικής προβολής. Το συνθετικό και αυτοσχεδιαστικό του έργο με πυρήνα τη διαδραστική ηλεκτρονική μουσική έχει παιχτεί σε διάφορα φεστιβάλ και συνέδρια συμπεριλαμβανομένων των Ημερών Ηλεκτροακουστικής Μουσικής του ΕΣΣΗΜ, Echopolis, Salford Sonic Fusion Festival, UK, Electric Nights, Across the Great Divide, Αυτοσχεδιασμοί ανθρώπου – μηχανής, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, di.p.art, SMC. https://philippostheocharidis.wordpress.com
   

                  
                      Timescape 5’’ (2018)                            Θάνος Πολυμενέας
• Προγραμματική σημείωση: Timescape is a study that explores the relationship between reality and temporality. Inspired by the philosophical concept of the Real, I was interested in discovering aural allegories that could suggest the concept through a short fixed-media composition.
• Βιογραφικό συνθέτη:     Ο Θάνος Πολυμενέας Λιοντήρης είναι συνθέτης, εκτελεστής μουσικών έργών (Κοντραμπασίστας) και sound artist. Η δουλειά του περιλαμβάνει αλγοριθμικές και διαδραστικές μουσικές συνθέσεις και διαδραστικές οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις. Έχει γράψει μουσική για παραστάσεις θεάτρου και χορού. Σπούδασε Κοντραμπάσο και Ηλεκτροακουστική σύνθεση στη μουσική ακαδημία του Ρόττερνταμ. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην τεχνολογία του ήχου, στο Ινστιτούτο Σονολογίας της Βασιλικής Ακαδημίας της Χάγης και στο Ινστιτούτο Επιστημονικής Έρευνας Ακουστικής και Μουσικής (IRCAM) στο Παρίσι. Είναι κάτοχος δυο μεταπτυχιακών στα παιδαγωγικά και στις Καλές Τέχνες στον τομέα της τέχνης και τεχνολογίας. Οι δύο διατριβές του έχουν βραβεύτεί με Άριστα και τιμητική διάκριση. Από το 2011 έως το 2014 εργάστηκε ως λέκτορας τεχνολογίας ήχου και υπεύθυνος των εργαστηριών ήχου και ηχοληψίας του τμήματος παραστατικών τέχνών του πανεπιστημίου του Falmouth, Hνωμένο Βασίλειο. Από το 2014 μέχρι σήμερα εργάζεται σαν ερευνητής στο Κέντρο Έρευνας για το Μουσικό Θέατρο και την Όπερα (CROMT) του Πανεπιστιμίου του Sussex και σαν λέκτορας στο τμήμα Μέσων, Κινηματογράφου και Μουσικής του ιδίου πανεπιστημιου. Είναι υποψήφιος Διδάκτορ του ίδιου πανεπιστημίου.Είναι ενεργός ερευνητής σε θέματα, παιδαγωγικής, τεχνολογίας ήχου, πολυμέσων και τεχνολογικής διαδραστικότητας με πληθώρα διαλέξεων σε διεθνή σε συνεδρία και δημοσιεύσεων σε επιστημονικά περιοδικά. Από το 2017 εργάζεται ως Λεκτορας στο τμήμα Ψηφιακής Μουσικής και Ηχητικών Τεχνών του πανεπιστημίου του Brighton. Το 2012 ανακηρύχθηκε μέλος της Βρετανικής Ακαδημίας Ανωτάτης Εκπαίδευσης για τη συνεισφορά του στο τομέα της έρευνας. Είναι μέλος οργανωτικών επιτροπών διεθνών συνεδριών (Διεθνής Επιστημονική Επιτροπή EDULEARN2013, Ισπανία, Διεθνής Οργανωτική Επιτροπή FASCINATE2013, Ε.Β.) / Περισσότερα: www.thanospl.net

                      ‘Ιριδες 11’    (2017)                Άκης Πασούλας -
• Προγραμματική σημείωση: Ίρiδες κυριολεκτικά σημαίνει ουράνια τόξα. Στην Ελληνική και Ρωμαϊκή μυθολογία, τα ουράνια τόξα θεωρούνταν γέφυρες που έγιναν από τη θεά Ίριδα και συνέδεαν τον ουρανό με τη γη. Οι Ίριδες είναι πολύχρωμα τόξα που προκαλούνται από τη διάθλαση και τη διασπορά του φωτός από τα σταγονίδια νερού στον αέρα. Παρόμοια, σε αυτή τη σύνθεση, στιγμιαίες ηλιοφάνειες και σταγονίδια βροχής δημιουργούν φάσματα, ζώνες χρωμάτων, καμπύλες που σχηματίζουν διπλά, τριπλά και πολλαπλά ηχητικά ουράνια τόξα που διαπερνούν το ηχοτοπίο του κομματιού.Το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2017 στο συμπόσιο Sound of Memory στο Great Hall του Goldsmiths στο Λονδίνου. Επιλέχθηκε για παραστάσεις στο συνέδριο ISSTA (Irish Sound Science and Technology Association) στο Dundalk της Ιρλανδίας, στο συνέδριο Sound / Image στο Λονδίνο, στο ICMC2017 (Διεθνές Συνέδριο Μουσικής Πληροφορικής) στη Σαγκάη της Κίνας, στο Helicotrema Φεστιβάλ στη Βενετία της Ιταλίας σε μια συναυλία που διοργάνωσε η Hildegard Westerkamp, στο συνέδριο SMC2018 στη Λεμεσό της Κύπρου και στην 36η Γενική Συνέλευση CIME / ICEM MUSICACOUSTICA που διοργάνωσε η Ένωση Ηλεκτροακουστικής Μουσικής της Κίνας στο Πεκίνο.
• Βιογραφικό συνθέτη: Ο Άκης Πασούλας είναι συνθέτης ηλεκτροακουστικής μουσικής, διευθυντής εκπαίδευσης και διευθυντής του MAAST (Μουσικό και Ηχητικό Θέατρο διάχυσης ήχου) στο Πανεπιστήμιο του Κεντ στην Αγγλία. Η διδακτωρική του διατριβή ήταν πάνω στην αντίληψη της χρονοσειράς στην ηλεκτροακουστική μουσική και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν ακουσματική μουσική, αντίληψη χρόνου σε σχέση με τη μουσική, ψυχοακουστική και ηχητική αντίληψη, ήχο στον χώρο, ακουστική επικοινωνία και οικολογία ειδικά σε σχέση με την ψυχολογία ακρόασης. Τα επιστημονικά και μουσικά του έργα έχουν δημοσιευθεί μέσω της EMI/KPM, του ICMA, του Cambridge University Press και του Oxford University Press.

a glimpse of   heaven 6’ (2018)    Βασίλης Ρούπας   
• Προγραμματική σημείωση: Το “a glimpse of heaven” είναι ένα έργο σε εξέλιξη, καθώς αποτελεί μέρος μιας σύνθεσης μεγαλύτερης διάρκειας, με τίτλο heaven,  που πρόκειται να υποβληθεί στο πρόγραμμα «το ηχοτοπίο στο οποίο ζούμε». Χρησιμοποιήθηκαν ηχογραφήσεις μου που έγιναν στα πλαίσια της πρώτης φάσης του προγράμματος.
• Βιογραφικό συνθέτη: Ο Βασίλης Ρούπας είναι συνθέτης, πιανίστας και αυτοσχεδιαστής. Είναι από τα ιδρυτικά μέλη του ΕΣΣΗΜ.

       
                NPFAI .17’ (2012)             Δημήτρης Βουδούρης
• Προγραμματική σημείωση: New Possibilities for African Instruments is an electro-acoustic composition for Kundi and m'bira with computer assisted processing. Kalimba or m'bira is a finger piano made of wood and metal strips used in ceremonial music. In Western Africa this instrument is known as m'bira and in Eastern Africa it is used by the Shona of Zimbabwe who call it Kalimba. The kiundi , a bowed harp is a ceremonial instrument originating from the Mangbetu tribe of the Congo. In constructing this work my aim was to create extensive percussive and organic environments whilst using the sounds of each of the two instruments so that their acoustic physiology could comfortably stand alongside the electronic sound processing generated by the computer. The natures of percussive sounds and organic environments created were from frequencies generated by the decomposition of the original sound source in the process of obtaining continuous sounds out of the discontinued ones. Sound phenomena changed, disappeared and a new sound surfaced, creating new possibilities . There is a logarithmic relationship between the increase in density and perception.
• Βιογραφικό συνθέτη: Born 1961 in Athens, Greece, a citizen of South Africa is clinical pharmacist and self taught composer who curated UNYAZI the first electro-acoustic music festival and symposium to take part on the African continent in 2005. He composes for acoustic instruments, electronics, multimedia, dance and theatre. His technical and theoretical approach




line

Συναυλία Παρασκευή 20:00 up

        Νικόλας Βαλσαμάκης - Κουρταλιώτης (2018)
• Προγραμματική σημείωση: Η ηλεκτροακουστική σύνθεση Κουρταλιώτης είναι ένα ηχητικό πορτρέτο των νερών του ποταμού που διασχίζει το Κουρταλιώτικο Φαράγγι στο Ρέθυμνο της Κρήτης. Βασίζεται πρωτίστως στο προσωπικό ακουστικό βίωμα του τόπου, την προσεκτική επιλογή τοποθεσιών καθώς και στις προσεγγίσεις και τις ιδιότητες της επιτόπιας ηχογράφησης του ποταμού. Οι θέσεις/στιγμές ηχογράφησης προέκυψαν κατά τη διάρκεια περιπάτου δίπλα, αλλά κυρίως μέσα στον ποταμό, έχοντας την τεχνολογικά επαυξημένη βιωματική εμπειρία της ακρόασης μέσω του μικροφώνου και των ακουστικών, χωρίς κάποια αναλυτική προεργασία ή σχέδιο. Επελέγησαν μέσα από την προσεκτική ακρόαση και το συντονισμό με τις κρυμμένες ποιότητες και τις εσωτερικές ηχηρότητες του ποταμού. Η τοποθέτηση των μικροφώνων παρείχε διάφορες προοπτικές και χωρικότητες, από την πολύ κοντινή προσσέγγιση των λεπτομερών παφλασμών και καμπανισμών του νερού μέσα σε βράχους και κοιλότητες, στον έντονο και ογκώδη ήχο από μικρούς και μεγάλους καταρράκτες, έως το απόμακρο συγκεχυμένο πεδίο από τον αχό του ποταμού, πέρα, ανάμεσα στους βραχώδεις σχηματισμούς του φαραγγιού. Η επιτελεσμένη κίνηση, τα τράβελινγκ του μικροφώνου, οδήγησαν τον βαθμιαίο μετασχηματισμό των ηχητικών καταστάσεων και τη μετάβαση από τη μία ηχητική σκηνή στην άλλη. Καθώς η σύνθεση βασίζεται κυρίως στις προσεγγίσεις της ηχογράφησης, δεν έχει χρησιμοποιηθεί καμία επιπλέον επεξεργασία ήχου ή επάλληλη παράθεση εκτός από το ηχητικό μοντάζ των διαδοχικών ηχογραφημάτων και τις περιστασιακές μεταβάσεις από τη μια τοποθεσία στην άλλη. Η σύνθεση προσπαθεί να μεταδώσει τις περίπλοκες ηχητικές χειρονομίες και υφές καθώς το νερό ρέει μέσα από τα βράχια και τις όχθες, τις σύγχρονες ηχητικές στρώσεις που αντηχούν σε κάθε τοποθεσία με τους πολλούς ρυθμούς, τους τόνους, τις ηχηρότητες, τους θορύβους, τις χίλιες φωνές του ποταμού. Αλλά είναι εκεί και η μυθική εικόνα του ποταμού στον οποίο κανείς μπαίνει και δεν μπαίνει, είναι και δεν είναι, και ο οποίος παραμένει πάντα ίδιος καθώς ρέει συνεχώς άλλα και άλλα νερά.
• Βιογραφικό συνθέτη: Ο Νικόλας Βαλσαμάκης συνθέτει και διδάσκει ηλεκτροακουστική μουσική. Ειδικότερα ενδιαφέρεται για τις κατευθύνσεις της μικροηχητικής και μη-τυποποιημένης σύνθεσης και τη δημιουργία αλγοριθμικών διαδικασιών για την σύνθεση, μεταμόρφωση, άρθρωση και πολυκάναλη διάχυση του ήχου.





line

Συναυλία Σάββατο 18:00     up

        bend  (2018) - Piotr BEDNARCZYK
Προγραμματική σημείωση:The title refers to the phenomenon of breaking virtual reality through software errors. Specific, often seemingly meaningless actions can lead to looking into previously undiscovered spaces, which are only a side effect of the final product. One of the most important elements of the ''bend'' is the exploration of ''industrial'' sounds and the use of processing techniques leading to the creation of a glitch impression.

       
        Raw Maze  for  electronics and video (2018)  - Tonalli R. NAKAMURA
• Προγραμματική σημείωση: We are submerged in a post-memory phase, where the discourse proposes a development of an anachronistic narrative based on a basic form of human history, connected to its rationality and construction of
society, a raw labyrinth created by both, nature human and social structure.

"sy_nap_sis" for saxophone, electronics and video (2018) - Nikolai Popov
                                    Video by Andrew Quinn
• Προγραμματική σημείωση: "This concept in the scientific nomenclature of the ancient Greeks meant an exposition in a concise form, without detailed argumentation and without detailed theoretical reasoning of one whole subject or one area of knowledge. With a number of limitations I present my view on the technical and creative tasks assigned to me. The main idea of the piece is the interaction and the refraction of the real sound of the instrument, the physical impulses of the performer and electronics. "
popov
• Βιογραφικό συνθέτη: Nikolai Popov  (born on August 30, 1986 in Belebey of Republic of Bashkortostan) is a composer, pedagogue, researcher, a member of the Union of Russian Composers, a member of Creative Union of Russian Artists, research associate at the Center of Electroacoustic Music in the Moscow Conservatory, lecturer of the Department of Music History and Theory in The Russian Academy of Theatre Arts (GITIS). He graduated from a College of Music in Ufa specializing in music for accordion (prof. Nikolai Makhney) and composing (prof. Ildar Khisamutdinov). He continued his studies in the Moscow Conservatory with a major in composing (prof. Vladislav Agafonnikova and prof. Igor Kefalidis), after which he took postgraduate studies under the guidance of prof. Vsevolod Zaderatsky. Nikolay is the author of a number of chamber, symphonic, electroacoustic, and multimedia compositions, as well as music for theatre and cinema. He closely collaborates with video artists such as Andrew Quinn (Italy), Todor Pozarev (Serbia), Irina Matinyan (Russia), etc. His compositions were performed in Russia, Germany, France, Italy, Spain, Norway, Portugal, USA, the Czech Republic, at such festivals as “Moscow Autumn”, “The Other Space”, “Drum Days of Mark Pekarsky”, “Exposition XXI”, “Opus 52”, “Europe-Asia”, “The New-Age Music of Milan Conservatory”, “Venice Biennale”, “Rudolph Nuriev International Classical Ballet Festival”, “EMUfest” the festival of electroacoustic music, etc.

• S_S_S” for acoustic and electronic sounds  and video (2018) - Igor Kefalidis                                    Video by Andrew Quinn
Προγραμματική σημείωση: S_S_S for acoustic and electronic sounds, dance performing and video (2018) is a version of a piece Some_Small_Synth for acoustic and electronic sounds, op.63 (2003). This composition is a montage of a changable repeated ostinatous blocks, combined in a line one after another in the mood of sarabande. Video by Andrew Quinn.
igor
• Βιογραφικό συνθέτη: (b. 1941) - Composer and Pianist, Prof. of  Moscow Tchaikovsky Conservatory, Head of Center for electroacoustic music (ceammc), Member of Union of Russian Composers; of Associations of Contemporary and Electronic music (Moscow), Member of group OuSonMuPo (Paris); studied at Moscow State Conservatory with Prof. Samuil Feinberg and Yakov Zak (piano class)/ Prof. Rodion Schedrin (composition class). As a pianist, he was traveling around the world performing both classical and contemporary music and his own music as well. Since the beginning of his artistic career, Igor Kefalidis has always been involved in the musical life of Moscow and arranged a lot of special projects, including international ones. Igor Kefalidis belongs to the generation of composers who made a strong statement at the last quarter of the 20th century. His composer's capabilities are emphasized with an open approach in each of his opuses, with the creation of unique constructive and sound solutions. In 60's and 80's the composer's interest was closely tied to Instrumental music, especially Chamber and Piano music, Orchestra music. In 90's his major interest was around electronic compositions, where he demonstrated a new approach to compositional technique. He was working intensively at electronic studios in France, Belgium, Germany, USA. Compositions by Igor Kefalidis were performed in many countries of Europe, as well as in Brazil, Israel, USA by leading conductors, soloists and ensembles.
quinn
• Βιογραφικό: Andrew Quinn is an Australian computer graphics artist and musician based in Milan. He has been working in the field of computer graphics for 25 years. After completing a post graduate diploma in computer animation in Australia in the mid eighties, he began working at Cranston/Csuri productions in the USA. He has worked in London at Framstore-CFC on Tomb Raider, at Animal Logic and Dfilm in Sydney on the Matrix and Dark City respectively. Over the last 7 years he has been working on interactive 3d graphics for performance and graphics in immersive formats. In 2003 and 2005 he made a series of films in a 9 screen surround format for the Tamatete gallery in Rome for which he also composed soundscapes. In 2004 he made a 3 minute film at the Lucern planetarium for the Artists in Labs program. In 2006 he produced the interactive graphics for a dance production of AIEP at the Fabbrica del Vapore in Milan using a MIDI based color tracking system. In 2006 he started teaching at NABA in Milan, lecturing in interactive graphics for their Masters course in Digital Environment Design. In 2009 he participated in MITO with NABA, providing sound reactive graphics for a contemporary music performance by Repertorio Zero. The same year he directed the digital sets for a dance performance on 6 screens at the HKZ, Zurich, and also an interactive installation for the Science Fair in Genova and Rome for Telecom.



line



Συναυλία Σάββατο 19:00
up



  Athens Noise Orchestra            10’     Στέλιος Γιαννουλάκης

• Προγραμματική σημείωση: Βασισμένο σε ηχογραφήσεις του κέντρου της Αθήνας (Πατησίων και Ομόνοια), που έκανα στα πλαίσια του προγράμματος “Το Ηχοτοποίο στο Οποίο Ζούμε”. Αποφεύγοντας να διαταράξω τη ροή των συμβάντων που είχαν καταγραφεί, εντόπισα μουσικά μοτίβα και χρησιμοποίησα διάφορες τεχνικές για να απομονώσω τονικά ή θορυβώδη μέρη του ηχητικού φάσματος. Έτσι οδηγήθηκα σε μια νέα ηχητική ροή, ένα μουσικό απόσταγμα από τον θόρυβο της πόλης.
• Βιογραφικό συνθέτη: Συνθέτης, σχεδιαστής ήχου και μηχανικός. Σπουδές Ηλεκτρολόγου Μηχανικού (ΕΜΠ), Master of Arts στην Ψηφιακή Μουσική Τεχνολογία (Keele University), PhD στην Ηλεκτροακουστική Σύνθεση (University of Wales Bangor). Γράφει για χορό, θέατρο, κινηματογράφο, video, παιχνίδια και mobile εφαρμογές, παίζει και ηχογραφεί solo ή με διάφορα μουσικά σχήματα (ElektroBalkana, RSLG quartet, FallStreak.Hole, Burghal trio) και ασχολείται με την κατασκευή πειραματικών μουσικών οργάνων και τον αυτοσχεδιασμό. Έργα του έχουν διακριθεί σε διεθνείς διαγωνισμούς σύνθεσης και παίζονται σε διεθνή φεστιβάλ ανά τον κόσμο. Ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Συνθετών Ηλεκτροακουστικής Μουσικής.

        ΕΣΥ, Τα Στοιχεια 7’ (2018)            Κατερίνα Τζεδάκη
                                          
Rhino (2018) - Παναγιώτης Κόκορας  9’

• Προγραμματική σημείωση:    Το έργο Rhino (2017) στην αρχική του εκδοχή είναι γραμμένο για Βαρύτονο Σαξόφωνο και ηλεκτρονικά ενώ η πρεμιέρα του δόθηκε από τον σαξοφωνίστα Pedro Bittencourt. Στην παρούσα εκδοχή το έργο παρουσιάζεται με το μέρος του σαξοφώνου ηχογραφημένο. Σε ολόκληρο το κομμάτι χρησιμοποίησα ένα ειδικό συνθετικό καλάμι που ανέπτυξα τα τελευταία χρόνια πρώτα για κλαρίνο και σε αυτό το κομμάτι για Βαρύτονο σαξόφωνο. Αυτό το καλάμι μου επιτρέπει να προχωρήσω πέρα από τον κλασσικό ήχο του σαξόφωνου και να δημιουργήσω νέους ήχους. Το ακουστικό μοντέλο ενός ρινόκερου ανα-συνθετημένο από το σαξόφωνο χρησιμοποιείται στο τελευταίο μέρος του κομματιού.
• Βιογραφικό συνθέτη: Ο Παναγιώτης Κόκορας (1974) μετά τις μουσικές του σπουδές στην Ελλάδα με τους Γιάννη Ιωαννίδη, Ανρί Κεργκομάρ, Κ. Βαρότση και Ε. Ασημακόπουλο πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές Μαστερ και Διδακτορικού στη σύνθεση και μουσική τεχνολογία στο πανεπιστήμιο του Γιορκ στην Αγγλία με υποτροφίες από την Βρετανική Ακαδημία και τη Μουσική υποτροφία Αλεξάνδρας Τριάντη. Έχει λάβει παραγγελίες από τα πανεπιστήμια του Χάρβαρντ, Γιορκ, Αθηνών, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Ένωση Ελλήνων Μουσουργών, IRCAM, ZKM, IMEB, Siemens Musikstiftung, Gaudeamus, MATA, ΒΝΜΙ, Ωνάσειο Πολιτιστικό Κέντρο. Έργα του έχουν πετύχει σημαντικές διακρίσεις σε 70 διεθνείς διαγωνισμούς ενώ έχουν μεταδοθεί από το ραδιόφωνο και παρουσιαστεί σε Φεστιβάλ περισσότερες από 700 φορές σε όλο τον κόσμο. Είναι υδριτικό μέλος του «Ελληνικού Συνδέσμου Σύνθετων Ηλεκτροακουστικής Μουσικής» (ΕΣΣΗΜ), και υπήρξε μέλος του διοικητικού συμβουλίου από το 2004 ως 2012. Έχει διδάξει στο ΜΤΑ του ΤΕΙ Κρήτης, το ΤΜΣ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στο Μητροπολιτικό Κολέγιο Θεσσαλονίκης. Από το 2012 ζει και εργάζεται ως Αναπληρωτής καθηγητής στο University of North Texas στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. www.panayiotiskokoras.com

Moments of Liberty III: Standing Without (2018) - Δημήτρης Σάββα  14’

• Προγραμματική σημείωση: “ From nowhere to somewhere...”
Πολλές ευχαριστίες στις χορεύτριες Alejandra Caro, Maria Jesus Intostroza για τους χορευτικους αυτοσχεδιασμους και την Φωτεινή Διακάκη για τους φωνητικούς αυτοσχεδιασμούς οι οποιοί ηχογραφήθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν ως βασικό ηχητικό υλικό στο συγκεκριμένο έργο.   
• Βιογραφικό συνθέτη: Ο Δημήτρης Σάββα γεννήθηκε το 1987 στην Κύπρο. Αποφοίτησε με άριστα από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής. Το 2012 συνέχισε τις σπουδές του σε μεταπτυχιακό επίπεδο μάστερ στο Πανεπιστήμιο του Manchester και από το 2015 είναι υπότροφος και υποψήφιος διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο του Sheffield. Τα έργα του έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή και τοπικά φεστιβάλ ηλεκτροακουστικής μουσικής στην Κύπρο, Ελλάδα, Βέλγιο, Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία, ΗΠΑ και Βραζιλία. Το 2012 του απονεμήθηκε  το πρώτο βραβείο στη φοιτητική κατηγορία του διεθνούς διαγωνισμού Metamorphoses 2012 με το έργο του Έρεβος και το 2014 στον ίδιο διαγωνισμό του απονεμήθηκε το βραβείο του κοινού με το έργο του Balloon Theories.

Maria (2018) - Απόστολος Λουφόπουλος 12’

Μουσική μίξη από το soundtrack του θεατρικό έργου "Θυμάμαι τη Μαρία", αφιερωμένο στη Μαρία Κάλλας, σε σκηνοθεσία Βαρβάρας Δούκα. Το θεατρικό έργο, βασισμένο στο ομώνυμο κείμενο του Μένη Κουμανταρέα, πραγματεύεται την αναβίωση ιστοριών, μέσα από τις διηγήσεις δύο προσώπων (Ζαχαρίας Ρόχας, Ναταλία Καποδίστρια) που γνώριζαν τη Μαρία.
Η μουσική, εμπνευσμένη από το περιεχόμενο των ιστοριών, με αναφορές σε μουσικά θέματα και τη φωνή της Κάλλας, επιχειρεί να υποδυθεί τον απόηχο της Μαρίας επί σκηνής, όπως αυτός διαμορφώνεται από το λόγο, και σε συνδυασμό με σύγχρονα οπτικά/εικαστικά μέσα κατά την παράσταση.
Παραγωγή του ΔΗΠΕΘΕ Κέρκυρας, το έργο παρουσιάζεται για πρώτη φορά μεταξύ 2-16 Δεκεμβρίου 2018 στην Ιόνιο Βουλή, Κέρκυρα.

O Απόστολος Λουφόπουλος σπούδασε στο Ιόνιο Πανεπιστήµιο και στο πανεπιστήµιο CITY (Λονδίνο). Η µουσική του έχει εκτελεστεί παγκοσµίως σε γνωστές διοργανώσεις και έχει αποσπάσει 17 διεθνείς διακρίσεις σε διαγωνισµούς σύνθεσης, όπως Ars Electronica (Αυστρία) Bourges (Γαλλία), Noroit-Leonce Petitot (Γαλλία), Metamorphoses (Βέλγιο), SCRIME (Γαλλία), Space of Sound (Βέλγιο), Franco Evangelisti (Ιταλία), Musica Nova (Τσεχία), Δ. Δραγατάκης (Ελλάδα). Επιπλέον, τα έργα του έχουν συμπεριληφθεί σε σημαντικές εκθέσεις ως εγκαταστάσεις η/και σε συνδυασμό με εικαστικά μέσα και ζωντανή ερμηνεία (ΕΜΣΤ - Θεωρήματα, HELEXPO - ArteCityA, Τεχνόπολη - Athens Science Festival, Σχολή Καλών Τεχνών -Platforms Project κ.α.). Η δισκογράφηση των έργων του περιλαµβάνει συλλογές από την INA-GRM, Μusiques & Recherches, Ιόνιο Πανεπιστήµιο, CyberArts, Touch Records, και µια προσωπική ηλεκτρονική έκδοση (CD-baby). Παρτιτούρες έργων του έχουν εκδοθεί από την S. Zerboni (Milano) και την Just Flutes (London). Σε ερευνητικό επίπεδο, έχει συµµετάσχει σε προγράµµατα με διατριβές και δημοσιεύσεις για τον ήχο και περιβάλλον (Πυθαγόρας, οπτικοακουστική οικολογία), και έχει διατελέσει µέλος επιτροπών φεστιβάλ και συνεδρίων (ICMC, SMC, Ηµέρες Ηλεκτροακουστικής Μουσικής, συνέδριο Ακουστικής Οικολογίας, Φεστιβάλ Οπτικοακουστικών Τεχνών κ.α.). Είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Ιόνιο Πανεπιστήµιο, τµήµα Τεχνών Ήχου και Εικόνας από το 2014. Έχει διδάξει στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων (2006-2014), και στο ΤΕΙ Ηπείρου (2005). Είναι ιδρυτικό µέλος του ΕΣΣΗΜ (στη θέση του αντιπροέδρου για το 2018) και της Ελληνικής Εταιρείας Ακουστικής Οικολογίας.

https://www.youtube.com/channel/UCU5Pfg1dOiOnz6hSVfs918g





line


Συναυλία Σάββατο 20:00 up

        Shacsh (2018)       Βίντεο - Ήχος:  Νίκος Μακρής  10:00’
• Προγραμματική σημείωση: A work made by Nikos Makris.  It is initially inspired from several thematics around the new forms and aspects of social and global crisis. Later on, ideas, get abstract forms and are displayed in a way ,so that a constant flow of visual and sound information is created. Also, the whole visual aesthetic is strongly influenced by "Glitch".  The artistic materials that this work is made from: Footage from a handcam and photos taken in the Netherlands around 2011 and 2012 and processed in a later stage. Photos from art works of Nikos Stathopoulos & Maria Nikiforaki that were processed, modified and resynthesized as well. Electroacoustic music that is based on externally recorded sounds, that were digitally re-synthesized in a later stage.

The secret of cactus (2018)    Βίντεο: Παντελής Παραδείσης, Μουσική: Ρεζάρτα Κρούγια   10:00’
• Προγραμματική σημείωση:    "Στην έρημο του Μεξικό, συναντά κανείς τον κάκτο...με τη μοναδική ιδιότητα να επιβιώνει στις πιο δυσμενείς συνθήκες, ίσως το φυτό αυτό έχει κάτι να μας διδάξει".
• Βιογραφικό συνθέτη: Η Ρεζάρτα Κρούγια σπούδασε οργανική σύνθεση και ενορχήστρωση με τους Δ. Τρυπάνη, Ι. Παπαδάτο και Β. Κίτσο και ηλεκτροακουστική σύνθεση με τους Α. Μνιέστρη και Θ. Λώτη στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ι. Π.. Είναι πτυχιούχος βιολιού και αρμονίας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έχει συνθέσει τόσο οργανικά όσο και ηλεκτροακουστικά έργα, καθώς και μουσική για ταινίες μικρού μήκους. Έχει συμμετάσχει ως ερμηνεύτρια σε δυο κυκλοφορίες δίσκων, σε συναυλίες του ΤΜΣ με το Σύνολο Σύγχρονης Μουσικής και το Σύνολο Ηλεκτροακουστικής Μουσικής, καθώς και σε άλλες παραγωγές, με πιο πρόσφατες την παράσταση “Οι Διδυμάνες” της Δ. Τρυπάνη (2018, ΚΠΙΣΝ- Αθήνα), το "Variations in Air Pressure" για σόλο βιολί και ηλεκτρονικά του V. Klien(2017, Μ. Μ. Α.) και τη μακράς διαρκείας παράσταση "Ασβέστης/Quicklime" του Θ. Πολυμενέα- Λιοντήρη (2016, Μουσείο Μπενάκη- Αθήνα). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σύνθεσης με συνθέτες όπως οι Θ. Αντωνίου, M. Stroppa, A. Vande Gorne, J. Richards, L. Landy, Ε. Σαμμούτης και Μ. Παλαιολόγου και σεμινάρια βιολιού με τον Δ. Χανδράκη. Αυτήν την περίοδο συνεργάζεται με το αρχείο του Ωδείου Αθηνών, παραδίδει μαθήματα βιολιού και παράλληλα συνεχίζει τις σπουδές της στο βιολί στην τάξη διπλώματος της Η. Βεζύρογλου.

Pollock’s Dreams(2018)  Κωνσταντίνος Καραθανάσης   10:00’
• Προγραμματική σημείωση: Pollock’s Dreams: Liquefied Sounds (Τα ΌΌνειρα του Pollock: Υγροποιημένοι Ηχοι) Ο τίτλος αναφέρεται στους πίνακες του Jackson Pollock στους οποίους ο ζωγράφος έκανε χρήση της τεχνικής dripping και οι οποίοι αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για το κομμάτι. ‘Πτητικοί,’ ευμετάβλητοι ήχοι που ηχογραφήθηκαν στο campus του Πανεπιστημίου της Οκλαχόμα ‘υγροποιήθηκαν’ μέσω του Max/ MSP (χρησιμοποιώντας τεχνικές όπως phase vocoding, granular synthesis “freeze”, filtering, envelope shaping, pitch shifting) για να μεταμορφωθούν σε ρευστές χρωστικές. Οι υγροποιημένοι ήχοι, στη συνέχεια, μεταφέρθηκαν πάνω στον καμβά του Pro Tools, όπου δοσομετρήθηκαν και αναμείχθηκαν σε ζωντανό χρόνο. Σημειώσεις βίντεο-καλλιτέχνη: Τα στυλ της κίνησης της εικόνας ειναι επηρεασμένα από τους πίνακές του Jackson Pollock, ειδικά από το πιό αγαπημένο μου από τα έργα του, το FULH FATHOM FIVE ... και προσπάθησα να δημιουργήσω την ίδια αίσθηση των διαστάσεων και των διαστρωματώσεων όπως έκανε και εκείνος, χρησιμοποιώντας εργαλεία κινούμενης εικόνας. Μεγάλο μέρος του "χρώματος" επιτυγχάνεται με τα συστήματα σωματιδίων που χρησιμοποιούν ογκομετρικές αποτυπώσεις και στη συνέχεια συντίθενται μέσω πολλαπλών παραγόντων φίλτρων και άλλων εφφέ και στη συνέχεια επανασυντίθενται ξανά και ξανά με άλλα στρώματα φιλμ και κινούμενα σχέδια που έχουν συντεθεί σε παρόμοιες μορφές.                       
• Βιογραφικό συνθέτη: Κωνσταντίνος Καραθανάσης Ως συνθέτης ηλεκτροακουστικής μουσικής, ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης εμπνέεται από την ποίηση, κινηματογράφο, αφηρημένη ζωγραφική, Ελληνική μυθολογία, μυστικισμό και τα κείμενα των Carl G. Jung και Joseph Campbell. Τα έργα του έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή φεστιβάλ, διακριθεί σε διαγωνισμούς όπως αυτοί της Bourges, Musica Nova, SEAMUS/ASCAP, SIME και Música Viva, ενώ κυκλοφορούν από τις εκδόσεις SEAMUS, ICMA, Musica Nova, Innova, Ιoνίου Πανεπιστημίου και ΕΣΣΗΜ. ΈΈλαβε διδακτορικό σύνθεσης από το Πολιτειακο Πανεπιστήμιο Νέας Υόρκης στο Buffalo και είναι απόφοιτος του Ιονίου Πανεπιστημίου. Είναι καθηγητής σύνθεσης και μουσικής τεχνολογίας στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα, διευθύνοντας το στούντιο ηλεκτροακουστικής μουσικής. Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση http://karathanasis.org.
• Βιογραφικό George Holmes: Αν και ξεκίνησα σαν σκηνοθέτης αφηρημένων κινηματογραφικών μορφών, πιστεύω ότι μεγάλο μέρος της δουλειάς μου εξελίχθηκε με την πάροδο των χρόνων σε αυτό που θα μπορούσα να ονομάσω Δομική Συναισθησία ... ή ίσως Διατεταγμένο Χάος ... και αυτό ελπίζω να γίνει φανερό μέσα από αυτή την ταινία ... ότι βλέπω μια πραγματική τάξη στα έργα του Pollock ... και ότι η δομή του ήταν αληθινή και τέλεια.
                       

 

    Brainrinth -  Βίντεο: Νικόλαος Κόκαλης, Στέφανος Παπαδάς
        ‘Ηχος(a Version): Ανδρέας Μνιέστρης    15:00’

• Προγραμματική σημείωση: Η πολυκάναλη βίντεο–εγκατάσταση BRAINRINTH επιχειρεί μια ανάγνωση των λειτουργιών του εγκεφάλου που σχετίζονται με τη μνήμη, μέσα από διεπιστημονικές προσεγγίσεις που αφορούν στην τέχνη, την ιατρική και την τεχνολογία. Αυτή η ποιητική χαρτογράφηση ενός ανθρώπινου εγκέφαλου αντλεί υλικό από προσωπικά βιώματα με αφορμή ένα σώμα σε κρίση. Ταυτόχρονα αναρωτάται: Λόγω του σοκ ενός τραύματος, η κατανόηση της λειτουργίας του σώματος, αλλά και της ίδιας της φύσης- πάνω στην οποία εναγωνίως προσπαθούμε να επιβληθούμε- μοιάζει απεγνωσμένη και αγχωτική. Αν λοιπόν, σταθούμε απέναντι στη φύση κρατώντας την απόσταση μιας αισθητικής ουδετερότητας, μήπως αυτό την κάνει να μοιάζει λιγότερο τρομακτική ; Η Ηχητική σύνθεση προσπαθεί να διαβάσει φωναχτά την εικόνα προσπαθώντας να μη γίνει φανερή η προφορά της.  Επίσης, στη μορφή που παρουσιάζεται στη σημερινή συναυλία είναι μια δοκιμή (a-version).

ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΑΛΗΣ
Γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1966. Φοίτησε στη Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης (1984-1989). Το 1993 και για δύο χρόνια διετέλεσε  μεταπτυχιακός Υπότροφος Εσωτερικού του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών με επόπτη καθηγητή το Νίκο Κεσσανλή. Το 2016 αναγορεύεται διδάκτορας του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Τίτλος διατριβής: «ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ- Η χρήση της ελάχιστης φυσικής φωτεινής πηγής σε διαδραστικές βίντεο – εγκαταστάσεις». Το 2006 με την Μαριλένα Κοσκινά δημιουργούν την ομάδα ΟΚΚΟ, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των πολιτών μέσω της Τέχνης. Από το 2017 εργάζεται στο Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου ως Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό (Special Teaching Staff). Έχει πραγματοποιήσει 8 ατομικές εκθέσεις και πάνω από 25 σκηνογραφίες.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΑΣ
Ο Στέφανος Παπαδάς είναι απόφοιτος του τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου και υπότροφος της Βασιλικής Ακαδημίας Καλών Τεχνών της Γάνδης. Μέσω της Βιντεο-Τέχνης, εστιάζει σε θέματα που αφορούν το χώρο, το χρόνο, την οργανική ύλη και τον άνθρωπο, αναζητώντας και αναδεικνύοντας ερωτήματα και απαντήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Το 2015 συνεργάστηκε με την ακτιβιστική θεατρική ομάδα Action Zoo Humain, για την Όπερα της Γάνδης και την Όπερα του Ρόττερνταμ, ενώ τον περασμένο Μάιο σε συνεργασία με την καλλιτέχνιδα Μαριάννα Στραπατσάκη συνδημιούργησαν τo «Παράθυρο στο Σύμπαν» για το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η πρώτη του σκηνοθετική απόπειρα με το ντοκιμαντέρ «Αναμονές» έλαβε πλήρη επιχορήγηση απο το Υπουργείο Πολίτισμού της Κύπρου και συμμετείχε το 2017 στη Biennale Σύγχρονης Τέχνης της Θεσσαλονίκης.   

 

ΑΝΤΡΕΑΣ ΜΝΙΕΣΤΡΗΣ

Ζεί και εργάζεται στην Κερκυρα


line

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 8-12-2018 up

       Ανδρέας Μονόπωλης - MoCM  Live Electronics

Το MoCM είναι ένα ‘’εργαστήριο’’ δημιουργίας πρωτότυπων (DIY) ηλεκτρονικών – χειροποίητων κατασκευών, που αρχικά δημιουργήθηκε από ανάγκη για καλλιτεχνική έκφραση και εξελίχθηκε ως μια παράπλευρη δραστηριότητα του Α. Μονόπωλη. Στο live, έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε έναν ελεύθερο αυτοσχεδιασμό – «Lo-fi sound storming» από την χρήση μερικών μηχανημάτων MoCM.
   Ο Α. Μονόπωλης γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1976. Δραστηριοποιείτε στο χώρο της μουσικής τεχνολογίας, οργάνωσης εκδηλώσεων και άλλων συναφή δραστηριοτήτων, με μεγάλο αριθμό πολυμορφικών καλλιτεχνικών δρώμενων και με πολλές αξιόλογες συνεργασίες, αποκοτώντας πολύτιμη γνώση και εμπειρία. Απόφοιτος Τ.Ε.Ε., έχει συμπληρώσει την παρακολούθηση πολλών κύκλων μαθημάτων και μεταπτυχιακών σεμιναρίων στο Μουσικό Τμήμα του Ιονίου πανεπιστημίου για ειδικά θέματα ηχοληψίας, μουσικής, πληροφορικής, ανάλυσης, σύνθεσης ηλεκτροακουστικής μουσικής ++ με καθηγητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έχοντας επίσης την ιδιότητα του εξωτερικού συνεργάτη. Είναι μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Συνθετών Ηλεκτροακουστικής Μουσικής (ΕΣΣΗΜ), υπήρξε μέλος του σωματείου Φωτογραφικός Κύκλος του Πλάτων Ριβέλλη και έχει συμμετάσχει σε πολλά και διακρατικά “training projects”. Ως ιδρυτής της Μ.Κ.Ο «O.S.C.S.» έχει συντονίσει πληθώρα δράσεων πολιτιστικού και κοινωνικού ενδιαφέροντος, φέρνοντας την πολιτισμική πολυμορφία σε πρώτο πλάνο.
Εκτός από την μουσική, η καλλιτεχνική του παρόρμηση διαλέγει πότε την εικόνα ή την ύλη για να εκφραστεί ενώ από το 2010 δημιουργεί πρωτότυπες DIY ηλεκτρονικές κατασκευές και σεμινάρια ως εργαστήριο με την ονομασία  MOCM.        [http://www.monopolis.gr]  

   

             

 

ΚΥΡΙΑΚΗ 9-12-2018 up

  Γιάννης Ζάννος - "Dancing Through Phantasmata"
                                    for motion sensor system performer and SuperCollider.
                              Χορεύοντας διαμέσου Φαντασμάτων
                                   για σύστημα αισθητήρων κίνησης και SuperCollider.

Το έργο αποτελεί ενδιάμεσο σταθμό και πείραμα σε ένα υπό εξέλιξη έργο που έχει ως στόχο να συνδέσει χορευτές που χορεύουν συγχρόνως σε διαφορετικά μερη του κόσμου μέσω δεδομένων. Στο έργο θα χρησιμοποιηθούν ως όργανο μουσικής εκτέλεσης με χειρονομίες 2 αισθητήρες κίνησης - ένας στο κάθε χέρι. Ο κάθε αισθητήρας μετρα 3 φυσικά μεγέθη σε 3 διαστάσεις, δίνοντας συνολικά στα δύο χέρια 18 παραμέτρους ελέγχου. Με αυτούς ελέγχονται διαδικασίες σύνθεσης ήχου βασιζόμενες σε κοκκώδη σύνθεση, wavefolding (μια μέθοδος του Don Buchla) και άλλα είδη. Ο τίτλος είναι εμπνευσμένος από ένα χωρίο του Θεωρητικού Συγγράματος για τον Χορό του Domenico da Piacenza "Dela arte di ballare et danzare" (1460):
I say that whoever wants to learn this art, needs to dance through phantas- mata; note that phantasmata are a kind of corporeal swiftness that is controlled by the understanding of the measure. . . . This necessitates that at each tempo you appear as if you had seen Medusa’s head, as the poet says; after having performed the movement, you should appear entirely made of stone in that instant and in the next you should put on wings like a falcon moved by hunger, according to the above rule, that is to say, employing mea- sure, memory, manner with measure of ground and air. (βλ. Giorgio Agamben, "Nymphs", In: Khalip. 2011, Releasing the Image, p. 62).

essim  

© 2018 EPHMEE design>S.Sarchi

line