Μαραθώνιος Ηλεκτροακουστικής Μουσικής

Έργα Φοιτητών και Αποφοίτων ΤΜΣ και ΤΤΕΗ

 

Κέρκυρα, Τρίτη   25/6/2013 – εναρξη: 19.00

ενδεχεται να υπαρξουν μικρες αλλαγες

ΜΕΡΟΣ   1

 

 

 

Δημητρης Τσιλιμιγκακης

Εrgasia teliki 6 min

Αλεξανδρος Αγγελακης

Digitalstorm

Δημητρης Ελληνας

Παναγώτης Πανδής

HM2#2

Complicated Situations

Ιασωνας Πιερακος

.wav

Αγγελος Μητσιος
Θανασης Επιτηδειος

 

Γρέζι

Piercing successive surfaces

Ευθυμης Αλεφραγκης

Final

Παντελης Πετρου

Its raining - soundscape of a woodcutter

Γιαννης Σεβασλιδης

Alliou

Ελευθερια Ουπαλα

haunted

Βυρωνας Ντολας

Electronic piece

 

 

 

 

ΜΕΡΟΣ   2

 

 

 

Ιλιάννα Καραλίγκα

Cassandra

Δημήτρης Σάββα

Balloon Theories

Ιωαννης Σπυράκης

River Mood

Ιωαννης Ανδριώτης

Shades of Life- Negative Space

Μάρκος Μωραΐτης

Strings Attached

Ιουστίνη Ελούλ

No 3

Κυριάκος Τσουκαλάς

Ηλεκτροθόρυβος (ηλεκτρονικα)

 

 

ΜΕΡΟΣ   3

 

 

 

Γεωργία Καλοδίκη

Leave Me Alone

Λίνα Αλεξάκη

iLand(t)

Αντι Δήμα

Καλαθά Βάια - Φλάουτο || - Μπαΐλα Πηνελόπη - Φωνή

Psychotic Behavior (φωνή, φλαουτο και ηλεκτρονικα)

Σταύρος Παπουτσής

Mισή Πτώση

Νίκος Μασσαράς

Glitch

Σταυρος Σακελλαριου

Micro-Structures

Γιώργος  Στυλιανού

Ρέων (οπτικοακουστικό)

 

 

 

=======================================

 

 

 

Σημειωσεις Προγραμματος

 

 

   Μέρος 1ο

 

Στο μέρος αυτό παρουσιάζονται οι τελικές εργασίες από το μάθημα της Σύνθεσης Ηλεκτροακουστικής Μουσικής 2 που είχε σαν κεντρικό θέμα την επεξεργασία σήματος για τη δημιουργία ηχητικού/μουσικού υλικού.  Τα κομμάτια που θα ακούσετε παρουσιάζουν μια μεγάλη ποικιλία τόσο ως προς το υλικό που διάλεξε καθε-νας/μία όσο και ως πρός τη δομή, τα εργαλεία κλπ., πράγμα ιδιαίτερα ελπιδοφόρο. 

Εύχομαι καλή συνέχεια στους συνθέτες και καλή ακρόαση, στο ακροατήριο.  Α.Μν.

 

 

   Μέρος 2ο

 

Ηλιάνα Καραλίγκα                                                                                         Κασσάνδρα

Σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία η Κασσάνδρα ήταν η μάντισσα της Τροίας η οποία παρόλο που πρόφερε αληθινές προφητείες, μη έχοντας την δύναμη της πειθούς δεν ήταν ποτέ πιστευτή.   Επίσης, το όνομα της Κασσάνδρας δώθηκε και σε ένα όμορφο μέρος της Ελλάδας στην Χαλκιδική. Η μοίρα της Κασσάνδρας όμως τόσο στην αρχαιότητα όσο και στις μέρες μας δεν είναι και τόσο καλή. Το όμορφο αυτό μέρος στα βόρεια της Ελλάδας χάνει την ομορφιά του καθημερινά λόγω της υλοτόμησης των δασών της. Η τοποθεσία είναι πλούσια σε χρυσό και χαλκό αλλά έχει πουληθεί σε ξένη εταιρεία για ελάχιστα μόλις ευρώ. Ο ελληνικός λαός δεν έχει να κερδίσει κάτι παρά μόνο να χάσει την ομορφιά και την μαγεία της φύσης.  Αυτό το έργο είναι αφιερωμένο σε αυτή την φυσική καταστροφή.

Η Ηλιάνα Καραλίγκα γεννήθηκε στην Κοζάνη και ασχολείται με την ηλεκτροακουστική και την συγχρονη κλασική μουσική. Σπούδασε σε ωδεία της πόλης από μικρή ηλικία. Πρόσφατα αποφοίτησε από το τμήμα μουσικών σπουδων του Ιονίου Πανεπιστημίου όπου σπούδασε ηλεκτροακουστική και σύγχρονη κλασική μουσική με τους Ιωσήφ Παπαδάτο, Δήμητρα Τρυπάνη, Αντρέα Μνιέστρη και Θεόδωρο Λώτη και σύνολο ηλεκτρονικής μουσικής με τον Tim Ward. Είναι μέλος του ΕΣΣΗΜ και του συνόλου InGrains. Κύριο μουσικό ενδιαφέρον τρέφει ως προς τη ζωντανή ηλεκτρονική μουσική με ηχητικές εγκαταστάσεις όπως διαδραστική τεχνολογία.

 

 

Δημήτρης Σάββα                                                                                              Balloon Theories

‘I was always enjoying squeezing balloons, pressing them with my fingers until they pop… It has not been up until now that I realized why…’

 

Ο Δημήτρης Σάββα γεννήθηκε στη Κύπρο το 1987. Έχει αποφοιτήσει από το  Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου.  Παρακολούθησε μαθήματα οργανικής σύνθεσης με την Δήμητρα Τρυπάνη και τον Ιωσήφ Παπαδάτο και μαθήματα ηλεκτροακουστικής  σύνθεσης με τον Ανδρέα Μνιέστρη και Θεοδωρή Λώτη. Στη παρούσα φάση συνεχίζει τις σπουδές στη σύνθεση ηλεκτροακουστική μουσικής σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ υπό την επίβλεψη David Berezan.

 

 

Ιωάννης Σπυράκης                                                                                             River Mood

River Mood: Σύνθεση για τετραφωνία βασισμένη σε παιδικό τραγούδι με έντονο στοιχείο τον προβληματισμό για την επίδραση της ανθρώπινης παρουσίας στο φυσικό περιβάλλον γύρω από ένα ποτάμι.

 

Ο κ.Σπυράκης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. Είναι απόφοιτος Μουσικολογίας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Το 2011 έλαβε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στις Τέxνες και Tεχνολογίες του Hχου με ειδίκευση στην Σύνθεση Ηλεκτροακουστικής Μουσικής, από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου

 

 

Ιωάννης Ανδριώτης                                                                Shades of Life- Negative Space

 Shades  of  Life  (2013) είναι μία  σειρά  από  αυτόνομες  μινιατούρες  για  fixed  media  που   ως  κεντρικό  θέμα  έχουν  να  προβάλουν  και  να  σχολιάσουν  σε  αφαιρετικό  επίπεδο   διάφορες  εκφάνσεις  της  ζωής. 

Το  Negative  Space  είναι  το  δεύτερο  από  τα  πέντε   κομμάτια  και  διαπραγματεύεται    τη  “μάχη”  που  δίνει  το  υποσεινήδητο  καθημερινά.   Είναι  ένας  πλασματικός  χώρος  στον  οποίο  συναισθήματα  και  σκέψεις  προσπαθούν  να   βρούν  τη  φωνή  τους  και  να  γίνουν  μέρος  της  πραγματικότητας.     

 

Ο Ιωάννης Ανδριώτης κατάγεται από τον Αγ. Ματθαίο Κέρκυρας.    Σπούδασε  κλασική  σύνθεση  και  σύνθεση  για  παραστατικές  τέχνες  στο  τμήμα  μουσικών   σπουδών  του  Ιονίου  Πανεπιστημίου  με  υπεύθυνους  καθηγητες  τους  Γ.  Κουρουπό.  Ι.   Παπαδάτο και Δ. Μαραγκόπουλο.   Στη  συνέχεια  έλαβε  μεταπτυχιακό  τίτλο  σπουδών  στην  κλασικη  και  ηλεκτροακουστική   σύνθεση  από  το  πανεπιστήμιο  της  Οκλαχόμα    ΗΠΑ,  υπό  την  καθοδήγηση  των  Κ.  Καραθανάση και M. Lamb. Συνεχίζει τις διδακτορικές του σπουδές στο ίδιο πανεπιστήμιο.   Το  δυναμικό  του  περιλαμβάνει  μουσική  για  σόλο  όργανα,  μουσική  δωματίου,  ορχηστρικά   έργα,  εγκαταστάσεις,  διεθνής  μπιενάλε,  καθώς  επίσης  μουσική  για  θέατρο  και   κινηματογράφο.  Τα  έργα  του  εχουν  παρουσιαστεί  σε  αρκετες  πόλεις  στην  Ευρώπη,  Αμερική   και Μέση Ανατολή. 

 

Mαρκος Μωραΐτης                                                                                      Strings Attached

Οι χορδές που πάλλονται δημιουργώντας ήχο, απελευθερώνοντας το πνεύμα.
Οι χορδές που τεντώνονται κουνώντας τη μαριονέτα, φυλακίζοντας την.   Εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς...

 

Γεννήθηκε το 1988 στην Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στην Κέρκυρα.

Το 2013 αποφοίτησε από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Παν/μίου, ολοκληρώνοντας τις σπουδές του πάνω στη σύνθεση ηλεκτρονικής μουσικής. Παράλληλα ασχολείται με το hip-hop ως στιχουργός, MC και μουσικός παραγωγός.

 

 

Ιουστίνη Ελούλ                                                                                                            No 3

Αυτό το κομμάτι γράφτηκε για το μάθημα Ηλεκτροακουστικής Μουσικής Σύνθεσης.

Η Ιουστίνη Ελούλ σπουδάζει Βίντεο Τέχνη και Ηλεκτροακουστική Μουσική στο τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας. 

 

Κυριάκος Τσουκαλάς                                                                                  Ηλεκτροθόρυβος (live electronics)

Θόρυβος, υφές, ρυθμοί, αυτοσχεδιασμός - ανακατεύουμε καλά και ενισχύουμε στα 85-88dB για αρκετή ώρα

Γεννημένος στο Βόλο, σπούδασε ηλεκτρονική μηχανική, θεωρία δυτικής μουσικής και σχεδιασμό ήχου. Ο Κυριάκος αναπτύσσει διεπαφές ανθρώπου-υπολογιστή για σύνθεση ήχου ηλεκτρονικής μουσικής και χρησιμοποιεί ελεύθερο/ανοιχτού-κώδικα λογισμικό.

 

 

 

 

 

   Mέρος 3ο

 

Γεωργία Καλοδίκη                                                                                    Leave Me Alone

Πρόκειται για απόσπασμα από την πρωτότυπη μουσική που γράφτηκε για το σουρεαλιστικό αριστούργημα του βωβού κινηματογράφου ‘Emak Bakia’ του Man Ray κορυφαίου Αμερικανού ζωγράφου, γλύπτη, κινηματογραφιστή και φωτογράφου που συνέβαλε στο ντανταϊστικό και σουρρεαλιστικό  κίνημα (1926). Το Emak Bakia (‘Άσε με ήσυχο’ στα Βάσκικα) είναι ένα ‘κινηματογραφικό ποίημα’ σύμφωνα με τον δημιουργό του και παρουσιάζει πολλές από τις ιδιόρρυθμες τεχνικές του Ray (τοποθετούσε αντικείμενα αυτούσια πάνω στο φωτογραφικό χαρτί και μετά τα εξέθετε στο φως, έκανε διπλοεκθέσεις, καθώς και σειρές από ασύνδετες μεταξύ τους εικόνες, περιστρεφόμενες και παραμορφωμένες). Η μουσική επένδυση ήταν μια ανάθεση του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και της Καμεράτας Ορχήστρας Φίλων της Μουσικής για ενόργανο σύνολο και ηλεκτρονικά (2012) για τον κύκλο ‘Μουσική και Βωβός Κινηματογράφος’ (2012) και στηρίχθηκε στο ονειρικό χαρακτήρα της ταινίας που παρακάμπτει τις συμβάσεις και τις δομές της αντικειμενικής πραγματικότητας και τις λογικής συνέχειας των πραγμάτων.

Η Γεωργία Καλοδίκη γεννήθηκε στην Αθήνα (1975) όπου σπούδασε κλασική κιθάρα με την Έλενα Παπανδρέου καθώς και ανώτερα θεωρητικά και σύνθεση με τον Ιωσήφ Παπαδάτο, τον Γιάννη Ιωαννίδη και τον Αλέξανδρο Καλογερά. Κατέχει δίπλωμα στην κλασική κιθάρα και στην σύνθεση (Α’ βραβείο, Μουσική Εταιρεία Αθηνών, 2004). Είναι πτυχιούχος του τμήματος Μουσικής επιστήμης και Τέχνης του πανεπιστημίου Μακεδονίας με ειδίκευση στην Σύνθεση. Είναι κάτοχος Master και Διδακτορικού απο το Goldsmiths College του Πανεπιστημίου του Λονδίνου.  Εχει παρακολουθήσει μαθήματα σύνθεσης με τους Alvin Lucier, Christian Wolf, Rebecca Saunders και Bryan Ferneyhough καθώς και σεμινάρια μουσικής για το θέατρο και τον κινηματογράφο με τον Αλέξανδρο Μούζα. Η εργογραφία της περιλαμβάνει έργα για οργανική, ορχηστρική και ηλεκτρονική μουσική, καθώς και έργα για το θέατρο και τον κινηματογράφο. Μεταξύ άλλων έχει συνεργαστεί  και έχει λάβει παραγγελίες από την ALEA ΙΙΙ του Πανεπιστημίου της Βοστώνης, την Ένωση Ελλήνων Μουσουργών, το Μέγαρο Μουσικής, το Πανεπιστήμιο Αθηνών, την Καμεράτα, το ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, την ΑΣΟΝ, το Festival Acanthes, τους Kreutzer quartet και το Old Operating Theatre του Λονδίνου. Έχει γράψει μουσική για τον κινηματογράφο συμμετέχοντας στον κύκλο φεστιβάλ Βωβού Κινηματογράφου του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη (2012-2012) σε τέσσερα έργα εποχής (Fred C. Newmeyer’s Safety last, Charlie Chaplin’s The kid, Y.Protasanov’s Aelita: Queen of Mars, Josef von Sternberg’s Underworld). Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με την Ρούλα Πατεράκη (Ε.Ibsen-Το ξύπνημα των Νεκρών 2011, P.Hamilton-Το φως του γκαζιού, 2012).  Εκπονεί διδακτορική έρευνα στην ηλεκτροακουστική μουσική σύνθεση στο Ιόνιο πανεπιστήμιο. Είναι μόνιμος συνεργάτης του περιοδικού της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών «Πολύτονον». Μουσική της κυκλοφορεί από την Subways Records.

 

Λίνα Αλεξάκη                                                                                                               iLand(t) 

"…σμιλευμένο απ'τη βροχή και τον άνεμο".

Το iLand(t) είναι το μέρος της μαγνητοταινίας από το έργο μου με τίτλο iLand, για μικρό σύνολο και μαγνητοταινία. Αρχικά δημιουργήθηκε για να εκτελεστεί ταυτόχρονα με το μέρος του συνόλου, δημιουργώντας μια αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο ηχητικών κόσμων. Εντούτοις, τελικά αναδείχθηκε ως ένας ηχητικός κόσμος από μόνος του, σε θέση να εκτελεστεί ανεξάρτητα. Το κομμάτι αποτελεί έναν πίνακα, μια μεταφορά της εντύπωσής μου από το νησί της Κέρκυρας, όπου έζησα για 6 χρόνια, κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

Η Λίνα Αλεξάκη είναι συνθέτρια σύγχρονης κλασικής και ηλεκτροακουστικής μουσικής, που ζει κι εργάζεται στη Θεσσαλονίκη, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε. Αποφοίτησε με άριστα από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου της Κέρκυρας. Εκεί, σπούδασε κλασική και ηλεκτροακουστική σύνθεση, με καθηγητές και μέντορες τους κ.κ. Ιωσήφ Παπαδάτο, Ανδρέα Μνιέστρη, Δήμητρα Τρυπάνη και Θεόδωρο Λώτη. Είναι μέλος του ΕΣΣΗΜ και του live electronics ντουέτου InGrains.

Η κύρια εστίασή της είναι η μικτή σύνθεση, ο συνδυασμός δηλαδή ηλεκτροακουστικής μουσικής και τεχνολογίας υπολογιστών με την πιο παραδοσιακή οργανική και φωνητική σύνθεση. Γοητεύεται από τις μουσικές του κόσμου, ιδιαίτερα της Κέλτικης, Κινέζικης και Ινδονησιακής παράδοσης, και της αρέσει να χρησιμοποιεί σπάνια και ασυνήθιστα όργανα στις συνθέσεις της, αντλώντας έμπνευση από το μοναδικό τους ηχόχρωμα και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά. 

Έδειξε μουσικό ενδιαφέρον από πολύ μικρή ηλικία και τεσσάρων χρονών ξεκίνησε μαθήματα πιάνου. Εννέα χρονών γράφτηκε στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης, όπου διδάχθηκε πιάνο, κλασικό τραγούδι και πήρε πτυχία αρμονίας, αντίστιξης, τραγουδιού τζαζ και ηλεκτρονικής μουσικής. Έχει επίσης σπουδάσει ηχοληψία και εργάζεται ως συνθέτρια, ηχολήπτρια και καθηγήτρια μουσικής.

 

 

Αndi Dhima                                                                           Psychotic Behavior (ηλεκτρονικά φλαουτο και φωνή)

Μπαΐλα Πηνελόπη, Φωνητικά -- Καλαθά Βάϊα, Φλάουτο

 

Πρόκειται για το ατομο που ψαχνει για μια θεση στη συγχρονη κοινωνια
Το κανει πληρωνοντας ενα βαρυ τιμημα, χανοντας τον εαυτο του, το ονομα του, την ταυτοτητα του και την ιδια τηνυπαρξη του. Στο τελος θα αναρωτιεται ποιος ειναι σταληθεια και ποιος ειναι ο σκοπος του.

Άντι Δήμα. Τελειόφοιτος του τμήματος Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων, του Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων. Έχω συμμετάσχει ως συνθέτης σε διάφορες συναυλίες ηλεκτροακουστικής μουσικής. Ασχολούμαι ιδιαίτερα με το sound scape recording και το video art. Επαγγελματική ενασχόληση: ηχοληψία, βίντεο (δημιουργία και επεξεργασία) και φωτογραφία (λήψη και επεξεργασία). Μέλος του Ε.Σ.Σ.Η.Μ. από το 2009.

Καλαθά Βάια. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Τρίκαλα. Απόφοιτος Ενιαίου Λυκείου Τρικάλων. Είναι Κάτοχος Πτυχίου Ωδικής , Πτυχίου Ειδικού Αρμονίας ,Σπουδάστρια Πιάνου στο Ωδείο Τρικάλων Τασίας Κασιώλα (Σε Εξέλιξη) και σπουδάστρια Φλάουτου στο Ωδείο Τρικάλων Τασίας Κασιώλα (Σε Εξέλιξη).Ειναι Φοιτήτρια Στο Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων των ΤΕΙ Ιόνιων Νήσων στην Κεφαλονιά. Συμετείχε στις ημέρες ηλεκτροακουστικής 2012 στο Ληξούρι με φλάουτο.Συνεργάζεται σε διάφορα live acoustic κομμάτια με φωνή και φλάουτο.

Μπαΐλα Πηνελόπη. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Βόλο. Ολοκλήρωσε τις σπουδές τις στο ΔΙΕΚ Βόλου ως Τεχνικός Λήψης και επεξεργασίας Φωτογραφίας. Ασχολείται επαγγελματικά με τη λήψη και επεξεργασία φωτογραφίας. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με τη μουσική (τραγούδι, κιθάρα, μπάσο), έχοντας μάλιστα συμμετάσχει σε διάφορα μουσικά groups, κυρίως rock μουσικής. Είναι φοιτήτρια στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, στο Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων. Συμμετείχε σε ένα κομμάτι (φωνή) στο Φεστιβάλ Ηλεκτροακουστικής Μουσικής στο Ληξούρι το Δεκέμβρη του 2012.

 

 

Σταύρος Παπουτσής                                                                                        Mισή Πτώση

Δεν θέλω να κουράσω... ακούστε την προσπάθεια μου να ξεπεράσω τα τρίλεπτα κομμάτια που έφτιαχνα ως τώρα. Όποιος καταλάβει το νόημα του τίτλου να με πάρει τηλέφωνο.

 

Αιώνιος φοιτητής του Τεχνών Ήχου και Εικόνας

 

 

Νίκος Μασσαράς                                                                        Glitch

Το μουσικό έργο “Glitch” παράχθηκε χρησιμοποιώντας στην πράξη τεχνικές που υπαγορεύουν ή παράγουν την αισθητική του μουσικού είδους Glitch. Δούλεψα με πολύ βραχύ, σύντομο ηχητικό υλικό διάρκειας λίγων μόλις χιλιοστών του δευτερολέπτου, προσπαθώντας να δημιουργήσω ένα φανταστικό ηχητικό κόσμο μέσα από αυτό που θα ονομάζαμε «ηχητικά σκουπίδια», πράγματα δηλαδή που κανονικά θα διόρθωνα, θα άλλαζα. Το αποτέλεσμα είναι ένα έργο διάρκειας 20:43 min το οποίο χωρίζεται δομικά σε πέντε μέρη.

 

Ο Νίκος Μασσαράς γεννήθηκε στην Αθήνα.. Το 2005 αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής στο Ρέθυμνο. Στη συνέχεια εργάστηκε ως studio και live ηχολήπτης καθώς και ως μουσικός παραγωγός στην δισκογραφία. Το 2009 έγινε δεκτός στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Τέχνες και Τεχνολογίες του Ήχου», του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, από το οποίο αποφοίτησε το 2011, με κατεύθυνση την σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής.

 

Σταύρος Σακελλαρίου                                                   Micro-Structures

Το μουσικό έργο αποτελείται από ηχογραφημένους ήχους του περιβάλλοντος, η επιλογή των οποίων έγινε με βάση το φασματικό και δυναμικό τους προφίλ. Ο συνδυασμός τους στο γενικό πλαίσιο του κομματιού αποσκοπεί στην δημιουργία υφών . Το αισθητικό αποτέλεσμα χαρακτηρίζεται από μία γραμμικότητα σε επίπεδο μακροδομής αν και για λόγους δομής-άρθρωσης ο ακροατής θα συναντήσει ηχητικές φιγούρες οι οποίες δημιουργούνε με τη σειρά τους χειρονομίες με πιο ρυθμικό χαρακτήρα. Το έργο αυτό ανήκει στην ευρύτερη παράδοση της «συγκεκριμένης μουσικής» (musique concrete).

Ο Σταύρος Σακελλαρίου γεννήθηκε το 1980 στα Γιάννενα και έζησε εκεί μέχρι το 2000. Την περίοδο 2000-2006 φοίτησε στο Πανεπιστήμιο του Χαλλ στην Αγγλία, όπου και ασχολήθηκε με τη σύνθεση και τη μουσικολογία. Η ενασχόλησή του με την μουσική του 20ου αιώνα και τους σύγχρονους συνθέτες είχε ως αφετηρία τις συνθέσεις του Igor Stravinsky και του Claude Debussy. Κατά την διάρκεια των σπουδών του γνώρισε το έργο του Ιάννη Ξενάκη και έστρεψε το ενδιαφέρον του στην Ηλεκτρονική  μουσική. Στη συνέχεια, την περίοδο 2008-2011 φοίτησε στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Τέχνες και Τεχνολογίες του Ήχου» του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιόνιου Πανεπιστημίου. Σήμερα, το ενδιαφέρον του εστιάζεται στην σύνθεση και ανάλυση της

Γιώργος  Στυλιανού                                                                  Ρέ́ων(οπτικοακουστικο)
Tο έργο βασίζεται στις διάφορες μορφές που μπορεί να πάρει το νερό είτε στην φυσική του κατάσταση είτε υπό την επίδραση κάποιου εξωτερικού παράγοντα και είναι εμπνευσμένο από το παρακάτω απόσπασμα του δοκιμίου “Το Νερό και το Όνειρα” του Gaston Bachelard: "Μια σταγόνα νερού, μια γερή σταγόνα νερού, αρκεί για να δημιουργήσει έναν κόσμο και να διαλύσει την νύχτα.
Για να ονειρευτούμε τη δύναμη, δεν χρειάζεται παρά μία σταγόνα που θα φανταστούμε σε βάθος.
Eτσι δυναμοποιημένο το νερό γίνεται σπόρος, δίνει στη ζωή ανεξάντλητη ώθηση".

Εικόνα: Στέφανος Παπαδάς / Κωνσταντίνος Κεπόλας.
Ήχος: Γιώργος Στυλιανού
Οι συντελεστές του έργου είναι τελειόφοιτοι του τμήματος Τεχνών, Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Ο Στέφανος Παπαδάς κατάγεται από την Χαλκίδα και ασχολείται με το βίντεο, τις εγκαταστάσεις και τη ζωγραφική. Συμμετείχε σε διάφορες ατομικές και ομαδικές εκθέσεις σχεδίου, φωτογραφίας και βίντεο. Ο Κωνσταντίνος Κεπόλας κατάγεται από την Κύπρο και ασχολείται με τη φωτογραφία, το βίντεο/κινούμενα γραφικά. Συμμετείχε σε διάφορες ατομικές και ομαδικές εκθέσεις φωτογραφίας και βίντεο, μεταξύ των οποίων το 25ο Instants Vidéo Festival στη Μασσαλία το 2012. Ο Γιώργος Στυλιανού κατάγεται από την Κύπρο και ασχολείται με την σύνθεση ηλεκροακουστικής μουσικής, τις ηχητικές τέχνες και τις εγκαταστάσεις. Έργα του έχουν εκτεθεί στην Κέρκυρα το 2010 και 2012 στο Φεστιβάλ Οπτικοακουστικών Τεχνών του Ιονίου Πανεπιστημίου, συμμετείχε σε διάφορα μουσικά σχήματα ως κιθαρίστας και ασχολήθηκε με την ηχοληψία σε ταινίες μικρού μήκους και ντοκυμαντέρ.