Παρουσιάζονται τεχνικές προγραμματισμού διαδραστικής κινούμενης εικόνας μέσω του λογισμικού processing, το οποίο βασίζεται στη γλώσσα java και έχει την δυνατότητα να παράγει διαδραστικές εφαρμογές που μπορούν να δημοσιευθούν ως java applets στο διαδίκτυο. παράλληλα, πέρα από το midi, εξετάζονται και υλοποιούνται προηγμένα πρωτόκολλα επικοινωνίας μεταξύ διαφόρων διαδραστικών εφαρμογών και συσκευών. Τέλος, μέσω του πρωτοκόλλου osc (open sound control) γίνεται η διασύνδεση μεταξύ προγραμμάτων ήχου και εικόνας, όπως είναι η βιβλιοθήκη γραφικών jitter του max/msp, το vvvv και το supercollider. Οι εργαστηριακές ασκήσεις στοχεύουν στην ανάπτυξη συστημάτων ήχου και εικόνας για διαδραστικές εγκαταστάσεις ή άλλες σχετικές εφαρμογές.

βιβλιογραφία

blog comments powered by Disqus