Η ανάπτυξη του GEA (Graphics Engine for Artists) γίνεται στα πλαίσια της εκπόνησης της διδακτορικής μου διατριβής θέμα: Ετερογενές Σύστημα δημιουργίας Γραφικών σε πραγματικό Χρόνο με Χρήση Δυναμικής Αλγοριθμικής Παρτιτούρας.
(translation in English): Heterogeneous System for Live Visuals with the use Dynamic Algorithmic Score.
The main concept of this research is how you can make visuals in real-time with the sense of rhythm. Play visual by creating them with on-the-fly programming is a multidisciplinary concept
- Motive
- Scientific field
- Problematic
Critical review of research
Experiments
- Streams
- Patterns
cd ~/.emacs.d git clone https://github.com/renard/o-blog.git
And add following to your ~/.emacs.d/init.el
file:
(add-to-list 'load-path "~/.emacs.d/o-blog") (require 'o-blog)